CITAT (Stefan_S @ 17-02-2007, 17:49)
CITAT (sudden @ 17-02-2007, 18:40)
CITAT (Stefan_S @ 17-02-2007, 17:28)
CITAT (sudden @ 17-02-2007, 18:24)
CITAT (Stefan_S @ 17-02-2007, 17:09)
CITAT (sudden @ 17-02-2007, 14:27)
och att kalla hunden "jävla hund" är ju lika allvarligt som att säga "jävla unge" om ett barn oavsett det är ens eget eller inte eller att kalla någon man inte känner för "jävla idiot" bara för att de inte gör som man själv vill. eller är hunden bättre än människor på något vis??
Ja, visst är det illa. Det kan jag hålla med om.
Därför undrar jag hur det kommer sig att du kallar din hund för "jävla hund"?
jag sa det för att uttrycka att jag var lite arg just då. jag kallar inte min hund jävla hund så att han hör trots att han ändå inte skulle förstå vad jag sa.
det är helt enkelt bara nåt man säger när man är upprörd. så jävla farligt är det faktiskt inte att tänka det eller skriva det på internet. jag tror inte min hund mår dåligt för det.
Vilket språk och vilken attityd!
Jag hoppas verkligen att din attityd inte avspeglar sig på din lilla hund!
ja usch vilken elak häxa jag är.
må draken piska mig tusenfaldigt med sin taggiga svans som straff!!
och min lilla hund - han som älskar allt och alla, aldrig visat upp ett argt beteende någonsin under sitt liv och alltid är lika glad? nej han har inte tagit skada av mitt hemska språk och min fruktansvärda attityd....
Vet du Sudden, när svordomar tränger sig in i talet så är det tecken på att ordförrådet tryter.
Vill du bemötas med respekt, så föreslår jag att du skippar svordomarna.
Arrogant attityd kan vara tecken på flera saker....i det här fallet ser det ut som om du har vissa svårigheter att bemöta kritik från hundvana människor.
vill du ha ett städat ordval för att du ska kunna ta mig seriöst? då tycker jag att du ska se över dina attitydproblem! att jag använder en svordom ska ju inte påverka hur pass det var ett hemskt farligt fel det jag gjorde eller inte.. eller är jag ute och cyklar nu?
jag är hundvan och som sagt har jag gått kurser och är omgiven av hundvana människor. jag kan ta kritik absolut - men inte av människor som tycker att svordomar är det största problemet i livet.
jag har fått mycket kritik som jag har tagit till mig då det varit relevant kritik och inte ramaskri om en struntsak.
Det är ju uppenbart att vi inte delar uppfattning och åsikt om vad som är viktigt här i livet. tur att inte alla är lika.
nu ska iaf jag gå ut på kvällens långpromenad i skogen.