Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> pejori chattar, ett missöde i chatten
          pejori
          Inlägg 28-02-2007, 15:55
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 19 528
          Medlem nr: 2 682

nu ska jag berätta för er om min karriär på chatten whistling.gif
          när forumet la ner och det kom upp att det fanns en chatt, så nappade jag på det.
          där stog längst ner på min sida ..."sorry this browserr has not JAVA ....nånting" och klicka here ...det gjorde jag. blushing.gif
          visst...det stog parachatt på sidan så det var väl okay då.
          gick in och reggade mej där, sen fick jag regga om mej då man skulle regga användarnamn och lösenord separat. Fungerade jättebra!!! yahoo.gif
          kollade på vilka som fanns där, men såg ingen från odla...jaja dom kommer väl efter hand som dom ser att det finns en chatt....
          däremo´t fanns det medlemmar från peru och mischigan inloggade och hela chatten var på engelska g.gif
          men..men det ger sig väl och jag väntade...och väntade...och väntade...inte en odlait så långt ögat nådde g.gif
          efter åtta dagars väntan, kväll efter kväll möttes jag och gillan på MSN... hon berättade om chatten och efter en del förklaringar sa hon.."klicka på bilden"
          vilken bild??? crying.gif
          "det finns en bild där och sen skriver du bara ditt namn...hade ingen bild, bara länken till "chatten" crying.gif
          behöver jag säga att gillan höll på att dö av skratt?
          jag bestämde mej för att ladda ner JAVA och installera det...och se där...det kom en bild på en kaffekopp. nu var det rätt chatt crying.gif
          DÅ...bestämde sig mitt nät för att det åter igen var störningar och att det inte skulle fungera mera den kvällen...nästa dag var igår whistling.gif

att det fattades JAVA på min dator förstog jag, men tyckte att datorn fixade det, när jag klickade på länken, jag kom ju till chatten!!!!!
          om det var en ren slump eller inte låter jag vara osagt, men det var väääldigt ensamt på chatten... crazy.gif crazy.gif
          hoppas det fungerade bättre för er där ute.

--------------------
          Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare.
          Bor i zon 2

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gillan
          Inlägg 28-02-2007, 16:14
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Jag lovar Magdis! Det var precis lika dråpligt som i natt! Jag låg över tangentbordet och tårarna sprutade när hon skulle förklara och när hon skulle försöka ta sig in laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Redigerat av Gillan: 28-02-2007, 16:15

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera

Inlägg i den här tråden

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-06-2025, 09:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon