CITAT (Gillan @ 02-03-2007, 22:15)

JAa, vad ska man säga? Jag skulle inte ha råd, hur mycket jag än ville! Det skulle ju vara underbart om nån kunde ta " veckostädningen" ifrån en!...........Men inte samtidigt som nån annan knappt har råd att betala A-Kassa eller fack-avgift. Nääe, här blir det lite för mycket av att ta från de fattiga och ge till dem som redan har det liiite mer förspännt!
Sorry, men, det är vad jag tycker!
Ja, jag citerara mig själv nu, igår städade jag........och nu kan jag kappt röra mig..........och så är det
jag som aldrig kommer att ha råd med denna fantastiska tjänst

..........
skumt?...Ska det alltid vara så, att de som bäst behöver det, aldrig kommer i närheten av det?
Missförstå mig inte nu, alla som gläds! Jag unnar er denna möjlighet! ............Men jag unnar alla andra att ha råd att
leva också!...............Och innebörden med att
leva...........betyder olika från person till person.
Men att ta ifrån
en person möjligheten att försörja sig själv, genom höjd A-kassa och fack-avgivt, och samtidigt ge en
annan möjlighet att få städat, genom vissa subventoner............kan jag inte se nån rimlighet i
Får nog hålla med Bt, när hon säger....."Men inte är jag förvånad över den borgerliga politiken inte, de genomför ju precis det de lovade före valet.
Bara synd att det var så många som inte riktigt fattade vad borgarna lovade

"
Det enda de gör är ju att infria sina vallöften...............bara synd att vi som
inte röstade på dem och såg vad de sa, ska bli straffade!?
Ähh, ha en bra dag alla, vi kan inte lösa det här och nu i alla fall
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!