|
Skulle kunna tänka mig en avdelning om "Redskap, tillbehör och teknik m.m." där man kan avhandla allt om gräsklippare, sekatörer, lysrör m.m. m.m. som är intressant för flera av de andra avdelningarna ... t.ex. dessa ständiga trådar om lysrör som dyker upp i Växthuset, Kryddavdelningen, Småprat, Förökningsavd. och Köksträdgården.
Kanske en avdelning om "Evememang och resmål" ... tips på ställen att besöka, mässor, plantskolor, trädgårdar, föreläsningar m.m. m.m. men det kanske kan ligga under "Småprat om trädgård". Här skulle ju alla trädgårdsföreningar m.m. kunna lägga sin information.
Kanske ett Annonsforum, köp, byt, sälj ... ?? Annonsmarknaden på Odlas hemsida känner nog inte så många till och det hade varit trevligt att kunna annonsera på forumet när man vill köpa eller sälja nåt.
Svampodling känns lite smalt även om jag själv är mycket intresserad av just det, lägger mina svamptrådar i "Köksträdgården".
--------------------
Hannasgården utanför Hammenhög, i Hjärtat av Österlen. Café - Gårdsbutik - Plantskola - Trädgård Hannasgarden.se
|