CITAT (Betty @ 08-03-2007, 09:41)

Jag förstår inte riktigt din underrubrik Christa. Vi är många som är medlemmar i både AoT's och Odlas forum. Jag tycker de båda kompletterar varann, mångfald är bra. Skulle inte vilja vara utan nåt av dem - även om jag knappt skriver nåt på AoT.
Jag skrev det därför att det är så dött i trädgårdsdelen här nu. Jag vet i och för sig inte om det brukar vara så på vintern. Själv har jag väldigt svårt att få överblick över det som avhandlas i Allt om Trädgård.
Inga tydliga rubriker bara en massa textrader under varandra. Att varenda inlägg i trådarna läggs som en textrad innebär ju att man inte ser så många trådar på varje sida.
Att man sedan inte kan läsa hela tråden utan måste klicka på varenda inlägg är ju görbesvärligt!
Här i odla är det ju mycket lättare att se rubrikerna även om det blivit svårare än vad det var i den gamla versionen.
När det gäller bråk så var ett bråk i Allt om trädgårds forum det första jag fick se när jag tittade in där.
Jag har inget emot mångfald men jag skulle önska lite mer aktivitet i trädgårdsavdelningen här.