CITAT (Magdis @ 08-03-2007, 15:42)

Jag tycker det händer väldigt ofta att när jag tänkt på en person jag inte pratat med på kanske ett halvår så ringer hon plötsligt just då. Har även hänt att jag drömt om någon jag inte haft kontakt med på länge o sen dyker den personen upp i nåt sammanhang. Fast jag har aldrig tänkt på det som nåt övernaturligt utan jag ser det bara som sånt som händer då o då. Lite av ett sjätte sinne tror jag faktiskt vi har alla lite till mans.

Det tror jag inte har ett dugg med nåt övernaturligt att göra...klart att du tänker på en person om du inte har hört av vederbörande på ett tag, helt normalt
Angående Gossen Ruda's anmärkning med den röda näsduken och besök på en psykiatrisk mottagning så har han nog rätt om man värderar varje sak som sker som nåt övernaturligt och "tecken". Då lider man nog av vanföreställningar och bör söka vård omedelbart

Nu får Ruda tycka vad han vill om mig *skratt kanske att jag också lider av vanföreställningar

..... men.....min historia är snarlik Karin Wikman's - det är inte lätt att ha paranormala förmågor - i mitt fall dessutom obehagliga sådana. Jag ser helt enkelt personers död innan personen ens vet att han/hon har insjuknat vilket är en stor belastning för mig! Däremot kan jag inte se sånt som omfattar min egen familj det verkar som om jag blockerar då

Jag avskyr detta och försöker få ett slut på det så jag tränar mig att kanalisera förmågan åt ett mer vettigt håll.....Jag skyltar aldrig med detta tvärtom, det är ju sånt man inte berättar för andra

Dom enda som vet är min familj och några få vänner och så ni på odla förståss

men ni känner mig ju bara genom forumet
Redigerat av Merlin: 08-03-2007, 19:02
Vänta inte på mirakel. Du är själv ett mirakel.
Henry Miller (1891-1980)