[quote name='Airamya' date='08-03-2007, 19:20' post='571859']
Man vet idag att det är fullt möjligt att lämna kroppen och resa utanför den. Sedan finns det olika teorier om hur detta går till och exakt vad det är som lämnar kroppen, men att detta något har ett medvetande är helt klart.
DET är väl intressant, eller hur?
Jag har själv upplevt detta, det var säker 10 år sedan och jag hade lagt mig för att sova, vet inte hur lång tid det tog men helt plötsligt märker jag att jag sakta svävar uppe vid taket och kommer ihåg att jag förskräckt konstaterar att det är ju jag som ligger ner i sängen o sover.... det gick väldigt sakta ungefär som om jag sakta svävade mot utgången av sovrummet.
Det var en sommarnatt så det var ljust i rummet.
Det var ingen dröm, och jag kommer ihåg att jag blev så rädd att jag knappt vågade gå o lägga mig på flera dagar
kanske var jag på väg att dö och fick en nära döden upplevelse, men jag såg inget ljus eller något annat underligt,
själv var jag övertygad om att om jag "svävat" ut ur rummet så hade jag nog inte kommit tillbaks utan dött där i sömnen,
fast å andra sidan var det så verkligt så jag kanske bara lämnat kroppen, kommer tom ihåg i vilken ställning jag låg o sov...
jag kan helt enkelt inte förklara detta, och det var så verkligt att jag fortfarande kommer ihåg det.
någon som har en förklaring...