Camilla z7
Här kommer länken,
http://maloppas.tradgardsblogg.se/V%E4xthuset/Eva Småländska höglandet, va snyggt det var med röd korgstol, har jag inte sett förut, vad är det som växer i den stora svarta "hinken " längst bak ? På bilden ser det ut som om den står i vatten ? eller ska jag hämta mina glasögon (glömmer ofta att använda dem

,
Kerstin z5-6 : När jag får mitt växthus klart och på plats och inrett, så ska jag också försöka fixa till ett fotoalbum, med bilder därifrån (om jag lyckas få till det mysigt förstås....annars är det inte kul att visa) Är ju inte så haj på detta med att lägga in bilder på dator, men jag har ju tre tonåringar som inte gör annat än fixar och trixar med datorn, så det löser sig nog.
Jag är så himla glad att jag hittade detta forum, har varit med i Odla.nu och fått nyhetsbrev i nästan 2 år, men INTE gått in på forumet , fattar inte varför, här får man ju så himla mycket bra tips och idéer och alla är så otroligt trevliga och hjälpsamma, inga sura attityder alls, trots att många frågor kan vara "dumma" från en nybörjare.
Har tyvärr inte några vänninor som är speciellt trädgårdsintresserade och maken är motorintresserad så att prata trädgård med honom, är som att prata förgasare med mig....man kan lika gärna låta bli, och vänninorna lessnar snabbt på trädgårdsprat
Anillan