Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Nu vågar jag mig fram..
          gokeralm
          Inlägg 15-03-2007, 05:28
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 9 352

Hej alla, nu gör jag det...! Ni har inspirerat mig vintern igenom med alla klokskaper, erfarenheter och bilder, tack! Flyttade till min drömlägenhet i oktober. Den har en liten utplats, numera ockuperad med pallkragar, nymålade och fina. I går fylldes de med jord (25 säckar fraktade i en micra! Dock inte samtidigt..). I lägenheten finns en liten klädkammare. Den är numera belamrad med en ställning med växthusarmatur och jättemånga torvbriketter där det grönskar överallt.
          Nu till min absoluta nybörjarfråga: NÄR ska jag SÅ i mina pallkragar? "när jorden reder sig".. Är det NU? (bor i stockholm)
          Var snäll mot mig i all min okunnighet!

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lady Hamilton
          Inlägg 15-03-2007, 05:43
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 9 435
          Medlem nr: 3 363

Hej och Välkommen ska du vara. Hoppas att du kommer att trivas med oss wink.gif Men samtidigt måste jag varna dig crying.gif .......Du är på väg att få en obotlig "sjukdom" och vi är många som vill dra dig med ner i "träsken" crazy.gif (=du kan drabbas av gröna fingrar och få ett obotligt odlings beroende och en hel del hamnar oftast både i "ros-träsket" och "frö-träsket") giggle.gif Och tyvärr har det hittills inte funnits någon bot......
          Jag har inget svar på din fråga men det kommer thumbsup.gif det lovar jag. "De andra" måste bara få vakna först giggle.gif

--------------------
          Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album.....
          Penseé album

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 21-09-2025, 00:14

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon