CITAT (zeppo @ 23-10-2003, 09:09)
Förra året läste jag i tidningen att en hund sköt sin husse på ett jaktpass. (Den råkade komma på avtryckaren med tassen på nåt vis)
Bra nyhet, en jägare mindre å älgen fick leva......................
Annars brukar jägarna ju skjuta på allt möjligt, traktorer, bilar, stenar bärplockare, sina fruar mm...................

Jag tar dig fortfarande inte på allvar. En någorlunda normalt funtad människa kan inte säga att det är en bra nyhet att en annan är död.
Och en annan människas död är defenitivt inte något att skämta om eller fråga efter vittnesuppgifter. Enbart dålig smak.
Jag misstänker att du är en forumsprängare dvs en sådan som utger sig för att vara någon annan än vad den personen är och försöker skapa konflikter i forumet. Helst så mycket konfliket att forumet kollapsar.
Jag respekterar jaktmotståndre så länge de håller sig på en saklig nivå och lyssnar på moståndarens argument.
Eftersom jag inte vill medverka till forumsprängning så avslutar jag min medverkan på den här tråden. Den har annars varit intressant och hade kunnat fortgå länge. Forumet är alldeles för bra för att riskeras.
Vi såg ju hur det kan gå för ett par veckor sedan. Det vill jag inte skall hända igen.
Det kan ju hända att jag får skit för det här inlägget men det kan jag ta. Alltifrån att hämma debatten osv. För mig är debatt inte detsamma som att försöka vinna slaget till varje pris eller försöka såra mäniskor.
Debatt kan ju även innebära att man tar upp sin debattmotståndares åsikter.
Men att glädjas över en annans människas död är en åsikt jag aldrig kommer att ta till mig.
Ha det gott Zeppo.