Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Allt om trädgård, segt att prenumerera
          kryddan
          Inlägg 22-10-2003, 15:35
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 566
          Medlem nr: 1 716

Nu börjar jag tröttna på Allt om Trädgård innan jag ens fått första numret!! Jag gjorde ett försök att prenumerera i augusti. Fick bekräftelse på prenumerationen och sedan hände - INGENTING

Gjorde i början av oktober ett nytt försök och skrev nu också ett mail och frågade huruvida deras mail var något att lita på. Fick svar efter en vecka - vilket jag tycker är lite lång tid. Där skrev de att de inte kunde förklara hur det blivit så fel men att prenumerationen nu var noterad och att mitt första nummer (det som kom ut igår) skulle skickas direkt till mig så jag slapp vänta.

Jahapp - inte har jag fått någon tidning inte - brukar man inte få det samma dag som den kommer i affären??

Hade det inte varit för att jag gillat tidningen hade jag skippat det hela i ren frustration. mad.gif

--------------------
          zon 1
          Ett steg i taget så är man på väg

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          nonne
          Inlägg 23-10-2003, 13:42
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 13
          Medlem nr: 2 347

Bonniers vill nog inte ha några prenumeranter, jag har haft Allt om Mat sedan starten men detta året kom det ingen förnyelse av prenumerationen.
          Tänk jag upptäckte att jag klarar mig utmärkt utan, köpte blommor för pengarna istället. tongue.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 16:00

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon