CITAT (Katti med torpet @ 17-03-2007, 07:13)

Fina bilder Floppy, var det dina egna bilder på de blommande penséerna? Superfina i så fall! Kollade lite i ditt allbum från året innan och såg att du sått Sommarflox 'Chanal'. Den har jag också sått i år och är därför lite nyfiken på hur den blev, berätta är du snäll (eller lägg in en bild om du har).
Tackar, tackar...nä penséerna kan jag tyvärr inte ta åt mig äran för...men de är de två sorterna som jag har sått i år...
Har lite dåligt med bilder på förra årets blomsäsong...jag flyttade i mitten av juni till slutet av juni så denna bilden är den enda och då har jag precis omplanterat dem till balkonglådor för jag visste inte vart jag ville ha dem...de hamnade sedan allihopa i en stor zinkhink....som jag tyvärr inte har nån bild på...men det blommade hela sommaren...
Sådde 3:e februari och första dök upp 6:e februari...så det gick väldigt fort...
4:e mars var det dax för omskolning och då hamnade de i vanliga omskolningskrukor...
15:e april slog första blomman ut...och de hamnade i blommlådan den 27:e april...
Ja så mycket mer än så här kan jag inte säga...mer än att de var mycket blommor på dem
2006_04_27__2___Medium_.jpg ( 75.6k )
Antal nedladdningar: 51