Medlem
Antal inlägg: 9 608
Medlem nr: 2 237
Alla som redan anser att jag är galen--läs ej detta inlägg! Var på s.k. "hälsomässa" i Skövde i dag. Med den kompis jag brukar vara med på dylikt. Vi deltog i en storseans med mediet Pehr Trollsveden. Vi var ca 25-30 pers. Han kom fram till mej o beskrev mitt i prick, min far. Som-bl.a. framförde meddelandet att "jag har massor av krukväxter runt mej i hemmet, men att jag slarvar med omplantering!....................... Far var mycket intresserad av alla sorters växter; ute o inne. Har deltagit i två seanser förut, m andra medier; då fick jag --klockrent--min moster, som tyckte jag skulle va mer sparsam!
Samt; min mor --som sa att jag fått ett hjärtformat blått smycke av henne, när jag konfirmerades!
Tja--vad säjer man? Dessa medier känner inte mej, vet inget om mej..................
Medlem
Antal inlägg: 1 177
Medlem nr: 3 968
Jag bara måste, jag bara måste, jag kan inte låta bliiiiiii! Jag var in o hälsade på Gossen Ruda i hans profil och hittade fantastiskt fina fotoalbum där. Rekommenderas varmt Bl a hittade jag den häääääär:
Fotograferat av Don Quixote i egen hög person månne?
(Jag hoppas verkligen att du inte tar illa upp på nåt sätt, Ruda? Jag tyckte det bara var så fantastiskt träffande Jag menar inget illa alls, jag tror du vet det).
--------------------
"Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner." Citat från Lena:-) här på Odla