Ja, titti! Vad ska jag tillägga, mer än att hålla med om att det var en otroligt givande dag på mässan. Första gången för oss dessutom ( Dealer och mig ). Det fanns ju hur mycket som helst att se och köpa, så visst hade man lätt kunnat göra av med en förmögenhet om man velat ( och kunnat ). Fast jag tror vi fick med oss vad vi ville ha.
Vi köpte bland annat " Crinum powellii ", som verkar vara någonting mellan Liljeliknande/Påskliljeliknande ( blev lite konfunderade över skötselråden, men kan tas upp i egen tråd).
Två påsar med " Iris Germanica " till priset av
en, enbart på grund av att färgen på dem var densamma som färgen på min kavaj
, vilket naturligtvis gav upphov till diverse skämt bland en del Odlaiter ( nån ville låna kavajen för att se om det funkade för dem också

)
( Perenn Vallmo )Papaver orientale Salmon Shades, + två andra " Orientalier, varav en nästan vit med rosa inslag och en röd .
Hos Adrian gjorde vi ett besök och köpte " nån getingätande trumpet ", som jag inte hittar lappen till just nu?
Sen blev det lite grönfodersfröer och verktyg.
Grädden på moset denna lördag den 31/3-2007, var ändå att få träffa alla Odlaiter som var där. Det var helt fantastiskt att träffa er alla
! Hoppas vi kan göra om det
Kerstins Rosföredrag var toppen!, skulle väl kanske kunna önska att hon fått hålla det lite längre föredrag som hon tänkt från början, men man kan inte få allt på en och samma dag här i världen
Det fanns endast en smolk i glädjebägaren!!!.............Vi saknade en Odlait väldigt mycket ( en som skulle ha varit där, men som inte dök upp, eller som vi på grund av nån underlig anledning missade )
En fantastisk dag var det hur som helst
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4
De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!