Tvivlande Ruda *skrattar*
Jag kan hålla med dej i ett och annat, men när man står vid baren på en pub och blir tilltalad av ett okänt par som börjar med att säga att jag inte ska bli rädd, men att de vill tala med mej, DÅ är man knappt förberedd och inställd på att få veta något paranormalt.
Som jag tidigare skrev så har jag aldrig besökt en seans och kommer aldrig att göra det heller. Jag har aldrig betalt ett öre för att någon ska sia eller tala om något paranormalt för mej.
Jag tvivlar på mycket, speciellt när pengar är inblandade, MEN jag tvivlar aldrig på vad jag själv upplevt, sett, eller hört och jag letar heller inte efter någonting, jag bara ÄR, här och nu, något annat bryr jag mig inte om.
Att det finns massor som vi varken inte förstår eller ser, det har jag accepterat för länge sedan och om någon ger mej en glimt av detta och jag kan få vägledning om jag behöver det vid tillfället, ja, då är jag bara oerhört tacksam och tar det som det kommer, OM det kommer.
Att tvivla är logiskt och mänskligt, djur är inte logiskt tänkande, därför är de mycket mottagliga för paranormala händelser och de flesta har nog någon gång sett en katt eller hund "se" något som du inte kunnat se och även reagerat på märkliga sätt, utan att vi förstått varför.