Då slänger jag in en dunk bensin på brasan. Personligen så har jag inget emot prostitution så länge det är en affärsuppgörelse mellan två personer. Observera detta, TVÅ personer. Så fort det börjar pratas om hallickar, bordellmammor, sexhandel mm är jag inte med längre. Jag ser ingen större skillnad mellan manikyr, fotvård, hårklippning eller samlag.
En av grunderna till alla problem i sammanhanget är omgivningens åsikter och näsblötläggning. Dom flesta har en tabubelagd inställning till sexualiteten grundad från barnaåren. Ofta initierad av religionen som av nån märklig anledning skall förbjuda allt som är trevligt och roligt. Gäller inte bara detta.
Många har också en självpåtagen roll som moralens väktare utgående från sina egna värderingar. Resultatet blir att verksamheten tvingas in i bakgrunden och ner i den undre världen. Att försöka bekämpa prostitution med lagar och förbud är lika effektivt som att trycka ner en ballong under vattenytan och hoppas att den skall stanna där. Könsdriften är en av livets grundpelare och låter sig inte styras. Prostitution förekommer även hos djur, dvärgschimpanser.
Vad som verkligen stör mig är när vissa kvinnor försöker tala om för män hur dom skall bete sig. En kvinna förstår sig inte på hur en man känner det lika lite som en man förstår en kvinna. Eller för den delen mellan individer av samma kön.
Räcker så länge. Vill bara påpeka att jag aldrig besökt nån prostituerad. Inte för att jag har nåt emot begagnade varor men jag vill inte ha könr xxx. Men om rätt tillfälle uppenbarar sig så kan jag tänka mig att betala. Civil olydnad.