Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> bilder från datorn till forumet?, hur gör man
          tomba
          Inlägg 03-04-2007, 14:00
          Länk hit: #1

Gäster

hur ska jag få bilderna från datorn till forumet i inlägg personbilden till vänster? hur spara dem (format?) svara på svenska e ni snälla datorjargong e inget för mej -fear-.gif rotfl.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Lars-Olof Arvids
          Inlägg 03-04-2007, 14:37
          Länk hit: #2

Gäster

Om bilden ligger på datorn klickar du på "Browse" nere till höger. Då får du fram en lista över det som ligger på din dator, och klickar vidare på bilden du vill ha. Sedan klickar du på "ladda upp", så hamnar bilden i ditt inlägg. Vill du ha bilden längst ner i inlägget, behöver du inte göra mer, utan bara skriva (texten hamnar överst) och posta. Vill du däremot se var bilden ligger, kan du klicka på "hantera uppskickade filer" och sedan på symbolen längst till höger (ett papper med ett grönt plus). Då kan du redigera och skriva text både över och under bilden. Hoppas detta hjälpte något - det sista har jag lärt mig idag.

Olle

Redigerat av Lars-Olof Arvids: 03-04-2007, 14:38

Citera

SnabbsvarSkriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 19:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon