Har just läst alla era inlägg.
Jag var på en föreläsning som Louise Ek höll, journalist och före detta strippa och prostituerad.
En fruktansvärt bra föreläsning!
Hon har skrivit en bok, " spelad själ" tror jag den heter.
Jag hade redan innan hennes föreläsning en stark föreställning om att för att klara av att bli prostituerad måste man ha blivit förnedrad och kränkt som liten, misshandel och eller sexövergrepp. Man måste lära sig att knäppa av sin kropp och sina känslor, därmed får man också ett förakt för kunderna.
Vad jag inte visste var att de tjejer hon träffade var oerhört romantiska, de drömde om att träffa drömprinsen som skulle ta dem från träsket och han skulle varken ha gått till någon prostituerad eller köpt porrtidningar!
Läs boken!
I och med detta tycker jag man kan sluta tycka synd om alla stackars ensamma och handikappade män, det finns väll handikappade ensamma kvinnor också!
Det är väll bättre att alla ensamma, både män och kvinnor i såfall får möjlighet att träffas. Där de kan få möjlighet till nära och verkligt intima (både fysiskt och psykiskt) möten som kanske leder till att man träffar sin själsälskade.
Fram för likasinnad kärlek och sex och ner med porr och prostitution!