CITAT (Gossen Ruda @ 12-04-2007, 07:52)

Förstår inte riktigt. Visst kan sexualiteten och kärleken vara var och ens ensak men om det är så varför hela tiden skrika ut det egna förhållandet till omgivningen med inlägg och banners i profilen? Jag finner det motsägelsefullt och märkligt.

hur tro du det känns att smyga och dölja sig själv VA !!! just det ja det vet du inte , det är så kallat naturligt för 'dig' . men på ett forum behöver jag inte smyga behöver inte dölja mig själv vilket känns bra att få vara den man är där för 'skriker jag ut det' , fast när man SKRIKER på ett forum ANVÄNDER MAN STORA BOKSTÄVER , men jaja skrika och skrika .
jag blev lässen på mamma nu inte för så nyligen då jag frågade hur detta året hade varit och när vi skulle gå vidare att berätta , mamma va stressig så allt blev fel och jag blev lässen . jag pratade med mormor och hon sa hennes sida vet ( mormor hade berättat för dom ( VET du hur roligt och underbart det kändes att inte behöva smyga för dom och dom vet vem mitt riktiga jag är . lika dant här kan jag va mig själv .
Redigerat av flaxss: 12-04-2007, 09:57