OK då, ett sista inlägg. Som vanligt är det svårt för en del att se gråtonerna, bara svart och vitt får förekomma. Våld och misshandel skall inte få förekomma, varken mot barn eller vuxna. En örfil eller liknande anser jag däremot inte ingår i den kategorin. Bränt barn skyr elden som bekant. Som motvikt till Ingos exempel kan jag säga att jag fick en och annan örfil och tag i håret under min uppväxt. För det mesta helt riktigt. Jag har aldrig själv använt våld under min uppväxt och under senare liv så jämförelsen haltar.
När man ser sig om i samhället så kan man bara konstatera att barnuppfostringen inte fungerar i alla fall. Sönderslagna krukor och pumpor, stulen frukt mm. Om lite barnaga är lösningen vet jag inte men varför inte prova?
Till slut så detta om prostitutionen. Jag tänker inte upprepa vad jag skrivit tidigare i saken, det går bra att titta bakåt i tråden, men jag konstaterar att generaliseringarna fortsätter. Så en av Millas frågor: Jo, jag skulle kunna tänka mig att köpa lite sex för pengar. Dock inte av någon drogmissbrukare eller liknande som oftast förekommer. Eller nån inspärrad tvångsimport. Den senare kategorin förekommer bl.a. pga sexköpslagen.
Varför är svårt att förklara så jag avstår. Framför allt kan nog ingen kvinna fatta vad som rör sig i tankarna hos ensamma män. Vi är för olika för det, nervsystem och hormonsystem och alltihop det andra. Jag kan bara ge ett tips i form av en fråga: När inträffar mannens klimakterium? Natti natti.