Håller helt med Mariann, vilken klok man Ingo är!
Jag tycker det är härligt att du vågar sticka ut hakan
Det ligger mycket i det du säger!
Jag tror dock att anledningen till att många kvinnor inte är som män i sin sexualitet beror på att de som barn lärt sig att flickor inte ska bejaka sin sexualitet och skämmas över sitt kön. Jag tror att kvinnor (som jag själv) som fått en friare uppfostran har det lättare även om samhället gör en hel del för att man ska skämmas över sin kropp inte bejaka sina sexbehov, då är man en dålig flicka. Kvinnor i rätt vanliga filmer blir ofta mördade, våldtagna eller misshandlade. Det ger ju en känsla av att man är rätt svag och utsatt. Det gäller att hitta en man som kan beskydda och hålla fast i honom. Dessutom ska man ju ägna sin tid och energi på att ha lyster i håret, storlek 36 i kläder, göra allt i kampen mot rynkor etc...
Att jag inte försöker hoppa i säng med alla män jag tänder på, beror på just det du skriver Ingo, jag är mer än mina sex behov. Jag har också lärt mig hänsyn, våga älska med själen m.m.
Jag kan faktiskt förstå ensamma män men känner många ensamma kvinnor som i förtroende sagt att de håller på att bli tokiga om de inte snart får hoppa i säng med en man.
Det är rädslan för att bli utnyttjad, få dåligt rykte eller i värsta fall råka ut för någon galning som gör att de ofta avstår.
Dessutom blir ju sex med en främmande man ofta sex på mannens vilkor och kvinnan får ofta inte så mycket ut av det.
Så till alla ensamma män, "ta hänsyn, intressera er för kvinnan och var lyhörd i sänghalmen"!
Att tala kroppens språk med någon man ser upp till och respekterar, på lika villkor, är något av det bästa som finns.
Klarar ni av det väntar fantastiska upplevelser på er!