Ciczi skulle dela med sig till sambon, mor o far samt syster.
Sedan skulle det bli ett stort hus byggt efter eget huvud med stor trädgård till. Huset skulle byggas på miljövänligt sätt och så att det är uppvärmningssnålt. En redig bil som är så miljövänlig som det bara går.... Till huset ska det också finnas mark brevid så att jag kan starta min egen rörelse med tillhörande växthus. Eftersom jag är "rik" (ifantasin) så gör det inget om jag går back för lottovinsten täcker det hela ändå.
Sedan skulle jag köpa mig en vovve, antingen en gårdis eller en labbe eller varför inte båda två. När jag sett om min egen situation (betala lån o sånt annat) så skulle jag skänka pengar till en vän som driver ett träningscentra. Där efter skulle jag börja ge bidrag till världsnaturfonden, röda korset, en stor summa skulle gå till forskning på ALS och liknande sjukdomar, särskillt de som är ärftliga eftersom det finns i min släkt.
Tillslut skulle jag investera klokt så att mina framtida barn och framtida generationer har en fin grund att stå på.
Och sist men inte minst skulle jag köpa mig en egen travhäst för det har jag velat ha sedan jag började med att springa i travstallar och pyssla med hästar som tolvåring.
Ciczi
--------------------
Egenföretagande Trädgårdsingenjör. Besök www.tradgardsservice.com
"Mest klorofyll vinner!!!"
|