CITAT
CITAT (milla @ 06-11-2003, 19:29)
Jag kan faktiskt förstå ensamma män men känner många ensamma kvinnor som i förtroende sagt att de håller på att bli tokiga om de inte snart får hoppa i säng med en man.
Det är rädslan för att bli utnyttjad, få dåligt rykte eller i värsta fall råka ut för någon galning som gör att de ofta avstår.
Dessutom blir ju sex med en främmande man ofta sex på mannens vilkor och kvinnan får ofta inte så mycket ut av det.
Jag såg en långfilm för några månader sen som visst hette Eskort, tror att den utspelade sig i Frankrike. Kvinnor som vill hyra sig manligt sällskap för en mindre eller större del av kvällen kunde ringa "agenturen" och beställa. Männen stod till tjänst på alla sätt...
Något man talar väldigt lite om. Det är om möjligt ännu skamligare än kvinnlig prostiution. Fast gigolon har ett stort problem som inte horan har. Efter en orgasm dröjer det minst ett par timmar tills det går att få upp trycket igen!
CITAT
Sen så undrar jag vad det är för fel på "frk höger", hon gör väl jobbet lika bra som nån annnan! Och ingen annan blir kränkt, men det är kanske det som fattas då... eller vad är det frågan om?
Egentligen för dumt yttrande för att ens kommentera. Prata med nån man i din närhet innan du skriver nåt sådant. Om det nu finns nån där.
Möjligen är drivkraften hos en del män att förtrycka och utöva makt över en prostituerad men absolut inte hos alla så sluta generalisera. Beträffande det jag skrev om narkotika och prostitution så kommer detta från Göteborgs prostitutionsgrupp så det borde nog vara sant. Det omvända låter flummigt.
Sen har jag en glädjande nyhet till alla manshatare. En kvinna i Mölnlycke utanför Göteborg har häktats för att hon dödat sin man! Det är kanske så en del vill ha det, mer jämlikhet i familjevåldet.