CITAT
Sen så undrar jag vad det är för fel på "frk höger", hon gör väl jobbet lika bra som nån annnan! Och ingen annan blir kränkt, men det är kanske det som fattas då... eller vad är det frågan om?
Egentligen för dumt yttrande för att ens kommentera. Prata med nån man i din närhet innan du skriver nåt sådant. Om det nu finns nån där.
Möjligen är drivkraften hos en del män att förtrycka och utöva makt över en prostituerad men absolut inte hos alla så sluta generalisera. Beträffande det jag skrev om narkotika och prostitution så kommer detta från Göteborgs prostitutionsgrupp så det borde nog vara sant. Det omvända låter flummigt.
Jag kan som kvinna inte förstå att det skulle vara bättre med en hora. Jag uttalade mig i frågande form eftersom jag inte förstår vad som driver en man som hellre sätter på en vilt främmande människa som helst skulle slippa, än att sköta sig själv.
Kvinnor har kanske inte samma syn på sexualitet som män men om det sker på enbart den enes villkor så är det en kränkning det går inte att komma ifrån.
Och jag generaliserar inte, jag förstår verkligen inte!!!
Om du verkligen tror att prostituerade i största allmänhet gör det för att finansiera ett redan påbörjat missbruk, skulle det på nåt sätt göra det OK.
Och hur kan du tycka att det låter flummigt att en kvinna börjar använda droger för att dom inte pallar att lägga upp sig för vilka män som helst? Jag tror att du skulle behöva prata med en kvinna i Din närhet innan du uttalar dig... sen vill jag faktiskt inte skriva vad jag tänker för såpass respekt har jag för andra människor...
CITAT
Något man talar väldigt lite om. Det är om möjligt ännu skamligare än kvinnlig prostiution. Fast gigolon har ett stort problem som inte horan har. Efter en orgasm dröjer det minst ett par timmar tills det går att få upp trycket igen!
Ën ganska markant skillnad. Prostituerade män måste iallafall känna nån sorts lust för att det skall fungera...