Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Så här på Fars dag...
          Ti bee
          Inlägg 10-11-2003, 01:39
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 1 119
          Medlem nr: 1 447

..så har vi suttit och spelat senaste Tombraider spelet på datorn i några timmar (har nog spelat nästan alla innan också. Inte klara med det näst sista).
          Hi hi, inte utan att man får nervsläpp! biggrin.gif
          Någon annan som gillar dataspel? Själva har vi inte mycket tid över just nu, det var första gången på väldigt länge, men det var roligt att få spela igen!
          Bra spel Tombraider! Vår favorit här hemma!
          Apropå Fars dag och att min man fick välja vad han ville göra idag... rolleyes.gif
          Kul!! wub.gif

--------------------

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          sanna
          Inlägg 11-11-2003, 11:35
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 952
          Medlem nr: 1 052

Ti bee!

Ett råd i all välmening från en arbetsledare till en annan:

Jag tycker att du har lite för löst hållna instruktioner för honom vad gäller måndagen och tisdagen! Det borde du kunna skärpa upp lite. Struktur är vad de behöver. Struktur. De går bara ner sig och fastnar framför konstiga tv-program annars och de mår de inte bra av, de små älsklingarna...wub.gif De (och hemmet) håller sig i allra bästa form om de aldrig tillåts sitta ned när de kommer hem från jobbet. Testa!

Byt alltså ut "allmän städning" mot specificerad. Dela in hemmet i 7 zoner och lägg in en rejäl städzon på varje dag i veckan. Det har jag gjort och hemmet är SÅ fint numera. Här ska inte sitta och såsas framför tv:n!
          (In my dreams...laugh.gif )

Datorn brukar jag såsa framför ibland däremot. De få gånger jag spelar något är när sonen ber mig om hjälp och då blir det SimCity eller Globetrotter. Ett av hans spel som jag faktiskt fastnade på var Pettson i trädgården, eller något liknande...det är faktiskt jättekul för en som gillar att stoppa ned frön i marken! Man ska odla, vattna och sköta om. Men för att få tillräckligt med vatten och gödning måste man utföra vissa tävlingsuppgifter. Sedan kan man vinna trädgårdsredskap och när skjulet är fyllt får man gå vidare! Man kan t ex spela svälta räv i potatisåkern.
          Någon spelutvecklare borde hitta på ett avancerat trädgårdsspel där man verkligen kunde få lära sig nya saker om växter! T ex vad är det här för växt, på nivå 2 måste man kunna det latinska namnet...vad är den här rhododenron angripen av? Bekämpa den på rätt sätt annars angrips hela trädgården och det är GAME OVER!

Sanna smile.gif

--------------------
          Sanna!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 03:27

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon