Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Irans minister e smartare än vi nog tror, han aktar sig för tjejbaciller!
          Ralf
          Inlägg 07-05-2007, 16:51
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 539
          Medlem nr: 36

Irans minister som var på besök här i Sverige idag, tror jag aktar sig för tjejbaciller! Smart kille eller hur?

Bifogad bild

Det bästa är dock den titel som SVTs Rapport har gett honom, för nog är han minster för ett underutvecklat land...

Redigerat av Ralf: 07-05-2007, 16:52

--------------------
          Enbart pengar gör ingen lycklig. Man måste också ha aktier, guld och fastigheter.
          Danny Kaye (1913-1987)

Mitt andra liv.

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Preussen
          Inlägg 09-05-2007, 18:07
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 1 443
          Medlem nr: 9 179

lite väl idealistisk tolkning av religion. man måste förstå de materiella omständigheterna där religion används för uppmuntra folk till krigiska handlingar.
          religion får sin samhällsmakt och inflytande när det finns intressen i samhället som kan dra nytta av den och understödja den. oavsett extremism får den sitt fotfäste i fattigdom. ändå är det viktigt att bemöta religiösa vanföreställningar med den rationella vetenskapens idéarv. för frågan om guds existens är endast en teologisk fråga och inte vetenskaplig.
          alla har rätt till sin tro, jag menar om jag möter en fattig man där det enda han har kvar är sin tro, vilken rätt har jag att ta den från honom?
          skall tilläggas att jag själv är ateist

--------------------
          Odlar i zon0-1!
          bloggen

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 02:07

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon