1. Vad bara måste du ha hemma om du skulle få oväntat besök?
Kakor, bullar och kaffe/te (dricker inte det själv, men för ev, gästers skull står det i skafferiet
)2. Har du träffat på nån manlig tandsköterska?
Japp.3. Vad är det värsta du vet?
Utan inbördes ordning: pedofiler, djurplågare och våldtäktsmän/kvinnor4. Vem skulle spela huvudrollen om det gjordes en film om dej?
Christina Ricci (som jag tydligen liknar
)5. Vad är lyx för dej?
Att kunna unna sej något efterlängtat, eller kanske att bara ta en hel spa-dag själv och slappna av.6. Hur svarar du i telefon? – med förnamn, efternamn, nummer, titel, adress…?
Jag svarar inte i telefon
7. Vilken sorts tidningar läser du i väntrummet hos t.ex. läkare eller tandläkare?
Allers och andra veckotidningar som jag inte brukar köpa.8. Var skulle du vilja cykelsemestra?
Gotland!9. Kommer du fortfarande ihåg och kan räkna upp alla som du gick i första klass med?
Jajamän!10. Vad är det äckligaste du vet?
Golge från Hundra höjdare
11. Kan du skriva in alla Sveriges landskap på en tom kartbild?
Nej
12. Har du fuskat i nån tävling?
Nej, det känns lite onödigt. Vinner ju så ofta ändå
13. Vad tycker du redan är omodernt av nya uppfinningar?
Oj, svår fråga... Kommer inte på nåt.14. Sparar du på lådor och askar som apparater och andra grejer legat i?
Ja, det är bra när man ska packa undan saker, skicka paket med posten eller bara att ha "utifall"...15. Vilka s.k. myter är du tveksam till? Dom kanske är sanna!
Jag är nog tveksam till de flesta, åtminstone tills jag själv VET att de är sanna.16. Vad är du mest avundsjuk på att andra har eller kan?
Just nu är jag avundsjuk på de som kan bada i baddräkt/bikini utan att få ångest
. Håller på att träna bort min fobi för att bada offentligt
. Larvigt va?17. Har du tvättat juldukarna än eller ligger dom längst ner i tvättkorgen?
Har inga juldukar!18. Vad skulle du klä ut dej till om det vore maskerad och det skulle spegla din personlighet?
Jag skulle klä ut mej till katt! I likhet med katter så älskar jag att slöa hela dagarna, men säger inte nej till lite bus när det erbjuds
. Nuförtiden är jag inte rädd att fräsa till när något inte passar...19. K- eller tj-ljud i kex, kiosk och kök?
Tj, såklart!20. Vilket gott råd vill du ge oss andra?
Gör det som gör dej lycklig, så länge du inte skadar dej själv eller någon du bryr dej om.
Redigerat av Sailor Pluto: 18-05-2007, 12:46