1. Vad bara måste du ha hemma om du skulle få oväntat besök?
En fördel är ju om jag är hemma.

Annars har jag inga måsten. Bröd fins alltid för det äter jag till frukost varje dag så gästerna behöver inte svälta...Eller så får de äta middag med mig.
2. Har du träffat på nån manlig tandsköterska?
Nej
3. Vad är det värsta du vet?
Vet inte än
4. Vem skulle spela huvudrollen om det gjordes en film om dej?
En kvinna
5. Vad är lyx för dej?
Mycket, men nu när sommaren närmar sig så är det nog jordgubbar med mjölk. Eller att jag kan ta ett bubbelbad nästan när jag vill.
6. Hur svarar du i telefon? – med förnamn, efternamn, nummer, titel, adress…?
Förnamn på fasta telefonen och på mobilen om det är ett okänt nummer. Är det nån jag känner väl som ringer till mobilen säger jag bara hallå.
7. Vilken sorts tidningar läser du i väntrummet hos t.ex. läkare eller tandläkare?
Den som ligger närmast
8. Var skulle du vilja cykelsemestra?
Vet inte...
9. Kommer du fortfarande ihåg och kan räkna upp alla som du gick i första klass med?
Ja det tror jag absolut. Hade samma klasskamrater ända upp till och med högstadiet.
10. Vad är det äckligaste du vet?
Vet inte än...
11. Kan du skriva in alla Sveriges landskap på en tom kartbild?
Tveksam....
12. Har du fuskat i nån tävling?
Nja, i Finns i sjön när jag spelade mot min syster och pappa.
13. Vad tycker du redan är omodernt av nya uppfinningar?
Vet inte...
14. Sparar du på lådor och askar som apparater och andra grejer legat i?
Ja en del...de är ju bra att ha til presenter.
15. Vilka s.k. myter är du tveksam till? Dom kanske är sanna!
Ehhh. Konstig fråga. Vad är en myt? Jag trodde det var själva grejen att man ska vara tveksam till myter.
16. Vad är du mest avundsjuk på att andra har eller kan?
Olika, ibland att någon kan bli solbrun. Ibland att någon har bra sångröst. Eller att någon är väldigt bra på huvudräkning. Fast oftast är det nog att jag är avundsjuk på de som kan ta semaster flera veckor i streck.
17. Har du tvättat juldukarna än eller ligger dom längst ner i tvättkorgen?
Ja de är tvättade.
18. Vad skulle du klä ut dej till om det vore maskerad och det skulle spegla din personlighet?
Hmm, svårt... Clown eller ett troll. Clownen för att det är ett färgglatt yttre med en övertydlig mask som döljer vemod o så. Eller troll för att jag är en sån som kan gå ut i mysbyxor o gummistövlar för att slänga sopor och jag gillar sånt som blixtrar i solen. Men helst är jag inne i hemmet o bara slappar.

19. K- eller tj-ljud i kex, kiosk och kök?
K, tj, tj
20. Vilket gott råd vill du ge oss andra?
Du fixar allt!!
P.s tro inte att ni känner mig nu bara. hahaha