Oj...jag är brutal av mig...lika så min svärmor...både hon och jag har ställt ut en massa..pellisar, Lisor, Petunior, lite kryddor, Klockmalva, busktomaterna och parikorna... de har stått ute nu i ca 2 veckor och inget har visat minsta tecken på att vilja ge upp...jag hävde 3 lager fiberduk över den första veckan men inget nu... ...min svärmor är mer brutal än jag...hon ställer bara ut sina pellisar...ingen avhärdning här inte...hon använder inte ens fiberduk...hon bor 500 m från havet och har lite skydd ifrån träden men sen är det lite blåsigt ibland ...hon säger...om det dör så dör det...då är de veka då ska jag inte ha det...å sen skrattar hon...hon är för go ibland...ni ska se när hon planterar...jösses säger jag bara ...hon är ganska brutal där också...men det är sällan nått dör för henne...det mesta klarar sig...hon har till och med ställt ut alla sina änglar...de har stått i 3-4 veckor i växthuset men sen slängde hon ut det...de står ganska skyddat ändå längst med huset...mina mini änglar får stå inne än...där är jag för feg...
Alla är vi olika...men så har vi gjort och vi bor i zon 4...
Redigerat av Floppy: 26-05-2007, 14:52
--------------------
Kladdar och kletar i zon 4   
|