när man tänker efter så e de ju inte klokt hur man rökte förr
man frågade aldrig om det passade sej att röka man frågade istället bara var finns askkoppen
o det va egentligen inget snack om att de skulle vara farligt för andra som tillexempel barn
jag sluatde ioförsej då jag blev med barn o ammade klart alla tre innan jag började igen
man e bergis inte riktigt klokt även om de visade att de fanns en viss insikt att de va farligt på nåt sätt
men att börja igen

hur dumt är inte det
det härliga är att de går att sluta o att suget försvinner tillslut även om man i ett par år inte tror det,,,då blir man sugen så fort nån röker på tv o börjar famla efter ciggen men efter ett tag så tittar man storögt på dom som röker o undrar hur i hela fridens dagar dom kan göra nåt så dumt
o man blir inte ett dugg sugen utan bara äcklad o man har nästan till omed glömt att man varit precis så dum o äcklig själv en gång
så de e ju iallafall några små förbättringar som skett under årtiondena
men egentligen borde det förbjudas men jag antar att de kommer in alldeles för mycket skattepengar för at de ska förbjudas,,,Eller,,,ähh
bra e de inte iallafall
nå det kan ju vara skönt för rökarna att veta att det går o att suget försvinner
kram fdrökare