Oj vilka snabba svar

Fler än jag som har fikarast...
Jo jag har funderat på en timeout. Kommer att sakna dem skitmycket men det får jag väl ta.
Min flickvän och jag har inte flyttat ihop än men hon har sagt nåt liknande till mig oxå. Vi (jag o min tjej) träffas bara på helgerna men än så länge har hon inga problem med att jag träffar dem oxå. Det flyter på så att säga, då vi båda har många olika fritidsintressen och kör ett fritt förhållande...
Jag upplever inte att de är speciellt taskiga mot andra... tjejernas kompisar får middag där när de är där o de sover över hos varandra o så, och deras storebrors flickvän får middag där nästan varje dag oxå så det verkar inte vara några såna problem... Jag verkar på nåt sätt ha hamnat i "ingenmansland".
Och ni har nog lite rätt att tjejerna tar saker och ting för givet då de ser mig som en familjemedlem. Det har jag märkt när de springer i kylskåpet och jag säger "man ska fråga först innan man tar något" Då svarar de nåt i stil med "ja men vi känner dej ju så väl"
Och jag tackar ju inte mina föräldrar hela tiden och så eller frågar efter lov i allt jag gör. Och jag förväntar mig givetvis inte att tjejerna ska bjuda tillbaka och sånt, men att säga tack eller säga "vad du är snäll" är inte för mycket begärt. Frågan om det är jag som ska uppfostra dem till sånt...
tack förresten för det posotiva ni skriver om mig.. kände verkligen att jag blev mycket mera "uppåt" av att få läsa det. Låg och grubblade på detta halva natten... Inte lätt att beskriva 10 års vänskap såhär i text...
Redigerat av MrNorth: 07-06-2007, 09:54