CITAT (Micke @ 22-11-2003, 00:41)
Och hund vill jag inte ha. Inte för att jag har något emot hundar, men många s.k. hundmänniskor har jag lite svårt med, underligt tjack dom där... :P
Micke
Jo du Micke. Döm inte hunden efter hundägaren. Hunden kan ju vara ett bra djur i alla fall.
Själv tycker jag att hästägare är det knepigaste släktet som finns. Tvärsäkra på det mesta fast de inte ens kan göra en foderstat till den stackars hästen en gång. Inte har de sett en brunst på sitt sto trots att de haft den i fjorton år. Snackar skit om hovslagare fast de inte har nog kunskap att bedöma hans jobb osv. Framförallt så kan det i många stall snackas skit om stallkamraterna så att deltagarna i Farmen framstår som rena sagotanterna.
Oups törs man säga så? Ja, jag törs i alla fall eftersom jag har häst själv.

Det kallas väl att kasta sten i glashus i såll fall. Det finns naturligtvis många hästägare som bekräftar undantaget men dom hör man inte så mycket av tyvärr.
Men inte skulle jag avstå från hästen för att andra hästägare kan vara lite knepiga. Det är hästen alldeles för trevlig för och inte svallrar hon heller...
Hällsningar från en hästtokig Bettson