Gunvor, denne någon vet inte vad h*n pratar om.
Jag tog min sista cigarett 30/8 1997 (firar 10 år i Augusti) och jag gick upp från en storlek 34 till 44, d.v.s. över 30 kg.
Efter att maken i julas gnällde över min vikt och sa att jag var fet och hade minst 20 kg övervikt så har jag på rent jävlaranamma gått ner 14 kg och några till ska det bli.
Mina metoder under åren var en Atkinskur som jag gjorde under två veckor för många år sedan tillsammans med gym, det förlorade jag dom första 11 kilona på, sen gick jag tyvärr upp några av dom igen.
Nu sen i julas så äter jag Nutrilett intensiv i omgångar och tappar ca ½-1 kg om dagen när jag går på bara dom.
Just nu tror jag inte att jag har någon direkt övervikt 168 lång och ca 60 kg, men jag ska ha igen käften på karlskrället jag gifte mig med en gång i tiden.
Lycka till för dig med vilken metod du än tar.....förresten, varannandagsfasta fungerar också, så svälte jag min syster så hon förlorade 10 kg på en månad innan hon skulle gifta sig.
Att gå en rask morgonpromenad innan man har stoppat något i munnen ska också vara effektivt, det finns hur många knep som helst, det gäller att hitta det som passar just dig och dina förutsättningar, men du klarar det.
Frihet är att ha modet att följa sina känslor.