Vad ska jag säga mer än ....Tack, tack för all uppmuntran.
Eftersom jag är ensamstående (vilket ord, hur står man annars... på två ben?)

så kan det kännas oöverkomligt ibland när problemen hopar sig....ja, ni vet....nu har iallafall en ny sorts pump blivit installerad, med torrbrännings-skydd, dessutom upptäcktes att det varit en helt fel mutter emellan rör och rör.... så det läckt och sugit luft och bränt pump, osv, osv....frågan för mig just nu är: Varför upptäckte inte rörmokarna detta de tidigare gångerna som de bytte ut min trasiga pump? Orkar jag ta strid om saken...? Ja, det återstår att se....Det här har varit en riktig "gråtaredag" för mig, men nu har det lugnat ner sig lite, jag har ju fortfarande "huve´t upp och bägge bena i é böx" för att tala lite västgötamål....
Tack än en gång, alla snälla vänner på odla, det värmer att läsa era svar!
Ps. Fladdermössen är inget problem för mig, jag gillar dem, även när jag
inomhus måste plocka upp och flytta ut massor varje kväll under sommaren. Jag planerar att bygga holkar åt dem på utsidan av huset, (om jag bor kvar) har läst att de flyttar ut då.... dessutom äter de ju myggen....om jag inte hittar hålen där de tar sig in....nej, saken jag hakat upp mig på är att förra ägaren var så falsk....men jag är gammal nog att ha förstått bättre....såhär i eftertankens kranka blekhet.... ja, ja, det är väl priset som man får betala när man är en obotlig romantiker........