Tråkigt att sånt händer, vattenpumpar på landet verkar alltid paja, ialla fall alla som jag känner råkar ut för detta.
Jag förstår att det blir mycket att bära när det händer dig där ute i skogen, men jag hoppas att det vänder en dag (det måste det ju göra??)
Jag tänkte på den där historien som jag läste på ett utedass på gotland när jag var där och lekte viking...
"Ur stormen och kaoset när allt såg som mörkast ut, dånade en röst från himmelen...
-:LE OCH GÅ VIDARE...DET KUNDE VARIT VÄRRE..
Så jag log och gick vidare...
Och det blev.. värre...":D
När allt går åt "pipsvängen" brukar jag tänka på den dagen jag satt på dasset den sommaren och läste denna för 1:a ggn...
Jag får roliga minnen från denna tid och skrattar åt allt galet som händer oss medans vi nu ännu är i livet.
Visst blir man arg och ledsen, men skit samma jag gör nåt kul istället, i slutändan är det ju bara jag som kan välja min egen glädje eller sorg.
Ingen vattenpump eller som i mitt fall min vurpa på Snowboarden som satte ett långt stopp för min Kung Fu och styrketräning.
Varma tankar till dina rör och hälsningar till dina fladdermöss och en stor kram från alla Brutala blommor....