CITAT (Pia L @ 07-07-2007, 13:00)

Vi gör såhär istället Berith, jag skiter i att åka någonstans, jag kommer inte till Göteborg för där har jag ingen vän längre, jag tältar inte med min kompis heller för det är omoraliskt och sticker i ögonen på vissa kärringar.
Dessutom ska jag ge f*n i att skriva om mitt liv, och DET är det enda som jag tycker att du har rätt i Berith, jag ber om ursäkt, det ska aldrig mer hända, det är tur att det finns såna moralistiska människor som du som håller folk på mattan.
Sluta nu att skriva alls i den här tråden, just nu så känner jag att den gör mer skada än nytta för mig, biljetterna kostade bara 260:- så det är inte hela världen, jag ville bara få chansen att kanske kunna glädja någon som hade vänner och bekanta som dom kunde sova hos i Göteborg.
Men man ska nog inte försöka sprida någon glädje heller, då är det väl något fel på en då med, men tack alla ni som har haft många vänliga ord, dom har värmt, men jag backar ur nu, kram på er
Är det inte ledsamt hur snabba vi är att fördöma och därigenom förstöra!
Snälla Pia, sluta inte skriva, vi är väl många som har använt forumet för att skriva av oss. Det är väl det som vänskap är till för?!?
vad du gör på din semester är din ensak, jag blir i alla fall glad när du skriver att du har planer för din tillvaro, även om det bara är en kort period i sommar. Jag brukar inte skriva inlägg i sådana här frågor, men du skall veta att du har mitt fulla stöd, oavsett vad och vem och när och hur.
Vi väljer alla vår väg i livet, och jag betackar mig för dem som tror sig veta bättre än jag vad som är det bästa.
Bry dig inte om de självutnämnda moraltanterna (och kanske moralfarbröderna) som finns i forumet, dom är bara avundsjuka för att dom inte kunnat ta tag i sina egna liv.
Lycka till min vän, hälsa Reserv att jag saknat att läsa hans underfundiga inlägg på Odla.
Kram