CITAT (Bee @ 12-07-2007, 21:51)

Bettson, det är lite (o)lustigt det där du säger om att bli kallad saker när man som kvinna inte kan backa med släp. I min familj är det jag som har kört mest med släp och det är ändå inte så mycket, för det mesta bara till sopstationen. Att bli kallad saker tycker jag inte om men det händer. Men ändå, när maken skall backa med släp och han inte klarar av det (tex på sopstationen) - ja då får han hjälp av de andra gubbsen!! Inga sura kommentarer då inte!
Hmpf!

Fast jag tycker det är ännu värre att bli kallad saker när man kan backa släp. Liksom av bara vanan. Sist jag var där och backade till i snedfickan närmast containern så skulle en annan bil med släp backa in i ficka snett framför mig. Efter fjärde försöket vrålade chauffören i bilen framför att det inte gick för att kärringdj'****n i bilen bakom stod i vägen. Hans passagerare flög ut ut bilen och skulle gå ut och ge kärringdj****ln en läxa för att hon stod ivägen.
Jag lyckades hålla tand för tunga mötte personen med ett stort leende och menade på att ifall man kan backa så behöver man inte skylla på att andra står ivägen, när de i själva värket håller sig inom markeringarna. Fast ifall man är en oduglig chaufför så är det bra att ha en kärringdj****l att skylla på. Gissa vem medpassageraren var. Jo ortens bankdirektör som jag har väldigt mycket att göra med på yrkets vägnar.
Det var som att sticka hål på en ballong och nämnda direktör började genast prata väder. Jag var nog lite kort i tonen och han förstod vinken. Jag kan nämligen ha både is i stämman och i blicken när jag är på det humöret. Han for tillbaka till bilen ryckte upp förardörren och skrek till sin kompis, hur i h***e kör du egentligen det är ju du som är utanför.
Fast det är sällsynt att karlarna kan ändra sig.
Jag tror jag flyttar till Göteborg.