caprifol skrev *Vad kallas hårfrissan för som knådar din hårbotten?*
Menar du verkligen att det finns människor som går till frissan bara för att få hårbotten knådad!!???

(Jag går dit för att få håret klippt. men hade jag klarat att klippa mej själv hade jag gladeligen gjort det för att ha de pengarna till annat. Men det är ju bara så himla bökigt när man ser spegelvänt!)
Då kan man ju verkligen förstå om man inte kan betala summan själv för städningen utan hjälp av skatteavdrag med sådana utsvävningar! Men men, prioriteringar vad det visst tal om.....
Ibland talas det om att det handlar om avunsjuka och missundsamhet av oss som vänder oss emot skatteavdraget.
För min del tror jag att avunden ligger hos "finfolket" själva. Det måste ju vara fruktansvärt svårt att se att "väninnan kan lyxa till tillvaron med något sådant om inte jag kan". I min umgängeskrets har jag faktiskt inte någon jag behöver vara avundsjuk på eftersom det är helt är det självklart för oss att man tar hand om sin egen skit Om man är frisk nog att kunna själv). Nä, skärpning där, skyll inte på oss!
(vet inte om jag fick till citeringen rätt för det ser lite knepigt ut när jag förhandsgranskar. Det är i alla fall svar på det caprifol skrev 17:07 igår)
Redigerat av Cacki: 16-07-2007, 15:48