Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Apropå Gotland..., TV1 kl. 21.30
          Wargen
          Inlägg 09-12-2003, 15:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 633
          Medlem nr: 365

Tina-Marie Qwiberg visar ett halvtimmesprogram om Gotland ikväll.
          En gång i tiden hade jag 5 minuters "Veckans Wargbett" i hennes radioserie Ytspänning. (för avd. värdelöst vetande biggrin.gif )
          Ska se om jag hittar hennes mailadress, isåfall ska jag rekommendera odlas forum. T-M är väldigt trädgårdsintresserad/kunnig....

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          yla
          Inlägg 10-12-2003, 10:33
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 5 649
          Medlem nr: 208

jo det har blivit ett antal år på en del bra ställen rolleyes.gif
          som i tungelsta blev det nog åtta år i ett hus jag hyrde med massor av tomt o skogen inpå knuten men dom skulle sälja o jag hade inte en komma fyra miljoner annars hade jag kanske blivit kvar där
          ja så på åsögatan blev det ett antal år också men i olika lägenheter större vartefter som familjen växte
          nu kom jag ihåg ett par adresser till unsure.gif hoppsan hehe men ibland har det inte blivit mer än ett par år o vissa ställen kanske bara månader men så e de kanske i en storstad där man inte alltid kan få det man vill ha från början då måste man ju fortsätta leta
          jag flyttade från södermalm där jag föddes för att komma bort från trafiken o in till skogen o jag tenderar att dra mej djupare in i skogen
          så vem vet vart jag hamnar det finns ju massor av tid kvar att flytta på o sålänge torpet finns så har jag min fasta punkt i tillvaron

--------------------
          lev idag imorrn kan de vara försent
          min hemsida
          yla oldwolfie

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 22:09

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon