Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> boktips, vad ska jag läsa, nu..
          Anita S
          Inlägg 31-07-2007, 20:26
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 116
          Medlem nr: 3 536

Jag är en periodare, vad det gäller böcker... Idag har jag läst Hembiträdet, av Marie Hermansson. Jag lånade boken på bibblan kl 13.45 och hade läst ut den 18.00..... Igår läste jag en bok av Karin Fossum, .,Eckel någonting...Ge mig tips på bra författare....
          PS Jag har Karin Fossums bok; När djävulen håller ljuset, brevid mig, som läsniing imorgon, men sen måste jag till bibblan igen... Ge mig författartips!
          Anita

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Gloriana
          Inlägg 01-08-2007, 11:01
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 374
          Medlem nr: 3 741

Anna Gavaldas bok Tillsammans är man mindre ensam - en av de bästa på senare år tycker jag. Det är inte någon vanlig mainstreembok men ändå tycker jag inte den är svårläst. Den är liksom bara häftig. Hennes personporträtt, och karaktärerna, är bara så mitt i prick. Det är en mycket levande bok. Rekommenderas varmt!
          Vill du slå dig i slang med lite klassiker så är John Steinbecks Vredens druvor och vad tusan var det den andra hette confused.gif den handlar i alla fall om en familj i Kalifornien, superkänd men jag kommer inget ihåg av titeln dunno.gif
          Och så Isabelle Allendes böcker - vilken som helst är bra och läsvärd!

--------------------
          Bättre sått än aldrig!

Gräva bör man annars dör man!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 08:56

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon