CITAT (KURT @ 13-08-2007, 08:44)

Det finns kommersiell (och extremt mycket fri) support även för Linux.
De flesta företag som jobbar med Linux tjänar ju just pengar på tjänster, eftersom de inte tar betalt för själva programvaran. Och det är ju så de flesta större företag tänker tjäna pengar i framtiden, Ericsson försöker ju t ex allt mera gå över till att sälja tjänster, många små belopp ger en säkrare, stabilare och högre avkastning.
Sorry vågar inte riskera mitt levebröd............fortsätter att vara dum korkad windowanvändare.................
Dum, dummare dummast.
En ensamföretagare kan inte ha en anställd som bara sköter datorerna. Man måste sköta skiten själv.Och inte kan jag övelämna mitt levebröd till en programsupport på linux som inte kan supporta mig på mina anda program eftersom de inte har support på dom. Och inte kan jag vara utan den programsupport jag har på mina övriga program för att jag använder linux.
tvärr måste jag bidra till staten finanser och min egen pensionkassa några år till. Sedan kan jag bli hobbyanvändare och då kan jag gå över till linux.
VIsst kan jag hålla med om Microsofts dåliga dominans. Men jag kan inte göra något åt den för jag måste försörja mig.
Men det som irriterar mig är linuxfreakens idiotförklaring av windowsanvändare, alla självklara påståenden om att det funkar problemfritt när världen är lite större.
Sorry detta irriterar mig.