Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Aj aj! :(, Nu var det dags för första olyckan
          Magdis
          Inlägg 16-08-2007, 10:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 8 694
          Medlem nr: 4 012

Lilleman trillade ur sängen imorse! sad.gif Han ligger i vår dubbelsäng och jag hade buntat upp under madrasserna på bägge sidor så att det blev höga kanter o tidigare har han inte kunnat ta sig över dem. Men idag hände det. Han vaknade utan att ge ifrån sig ett pip och försökte antagligen krypa över kanten o for då med huvet före i golvet. crying.gif Vi hörde smällen o min pappa sa "nu trilla Elias ur sängen" o jag rusade upp för trappan så fort jag kunde samtidigt som Caroline grinade så tårarna sprutade, hon fick panik. -cry-.gif

Han grät en stund i min famn men lugnade sig sen och flinade lite. Sen började han prata o nu leker han som vanligt. Han har ett rött märke i pannan.

Gissa vem som ska skruva ihop spjälsängen ikväll?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Magdis
          Inlägg 16-08-2007, 15:19
          Länk hit: #2

Medlem

Blir så många madrasser i så fall, en på varje sida om sängen o helst en vid fotändan också. Lilla gubben, han klarade sig trots allt rätt bra tack o lov. Han har fått mumsa på smörgås med leverpastej idag och kladda med den så mycket han har velat.

Citera
          Tesa
          Inlägg 16-08-2007, 22:41
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 397
          Medlem nr: 2 483

CITAT (Magdis @ 16-08-2007, 16:19) *
          Blir så många madrasser i så fall, en på varje sida om sängen o helst en vid fotändan också. Lilla gubben, han klarade sig trots allt rätt bra tack o lov. Han har fått mumsa på smörgås med leverpastej idag och kladda med den så mycket han har velat.

Jag menade ju att han kan sova där..på madrassen på golvet alltså så ramlar han inte så långt... giggle.gif

--------------------
          Tesa
          zon 3-4
          Här finns min blogg: Uti vår hage...

Citera
          Magdis
          Inlägg 17-08-2007, 12:49
          Länk hit: #4

Medlem

CITAT (Tesa @ 16-08-2007, 23:41) *
          Jag menade ju att han kan sova där..på madrassen på golvet alltså så ramlar han inte så långt... giggle.gif

Ahaa, du menade så! giggle.gif Ja så kunde man kanske göra, då kan man ju ligga bredvid honom och natta också. Det är lite svårt i en spjälsäng. rolleyes.gif

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 02-09-2025, 05:25

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon