Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo nu är det min tur att berätta hur min sommar varit i odlas anda
det började med att jag träffade wolkenkrabber ang en växtbytar dag som var i Stockholm,jätte trevligt och jag kom hem med många fina växter efter det så blev det en trevlig dag ute hos Yla....kanonväder och jätte mysigt ställe lite senare skulle det vara träff hos Yla och jag tog med mig mina vänner som även finns här på forumet..det var Pinglan och Nyutslagenros där ute träffade vi: AnkiÖland, Stintan43,Evelina,PiaL och självklart deras söta gossiga hundar (tyvärr inga bilder blixten dog)
efter det så har jag och min familj åkt förbi Bikiv på deras kanon mysiga kolonilott där fick vi fika och några trevliga timmar (bytte lite blommor med)......sonen passade på att försöka fånga fåglar
en helg fick vi till det och familjen åkte hela vägen till Gillan och Dealer där sov vi över och hade det så trevlligt så sonen försökte tappert våga ner i poolen men nja benen blev väl blöta tror jag .Deras katt har jag redan visat men jag föll som vanligt pladask så läcker...Tack så mycket för att vi fick komma!!!!!!!!!! Idag sa min son jag saknar Gillan bra betyg
här ska man ta farväl men det blir väl flera tillfällen.
jag har länge även pratat om att åka och hälsa på Lady Hamilton och gjorde det......satte mig på bussen ca 7 timmar åkte över höga kustenbron men kom fram hel. när jag kom fram så åkte vi till ett jätte fint ställe och där fick jag god mat
fin fint jag sov över en natt och dagen efter tog vi oss till nästa odliat AnkiV....där fikade vi och timmarna rullade på (gör ju lätt det när man har trevligt)
här satt vi och hade det mysigt.
efter det så skulle minsan Ladyn få upp mig på det ena berget,hm jo jag har ju såååååå bra kondis men men det var inte så farligt men vilka berg ni har uppåt i landet för att visa hur högt upp man står så var det en snäll som ställde sig vid stupet
ja inte gick jag nära kanten iallafall sen var det dags att ta farväl igen men jag hade det så mysigt och hela familjen var så trevliga kände mig så varmt välkommen Ja det var lite om min fina sommar med härliga träffar...hoppas på flera sånna! men tack allihopa jag har haft det jätte mysigt
Redigerat av malin72: 16-08-2007, 19:05
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"