Börjar med att klaga. I torsdags fick jag plötsligt ont i vänsterfoten, nånstans i fotvalvet. Ont som f-n, kunde inte gå som vanligt. Antingen fick jag gå på tå eller stödja på utsidan av foten. Under fredagen ingen förbättring. På kvällen bestämde jag mig för en Naprosynkur. 500 mg då. Uner natten vaknade jag till och provade foten, fortfarande ont så jag tog 500 mg till. Vaknade för en timme sen och var så gott som bra i foten, bara en svag aning om smärta.
Det brukar vara samma med mitt bråkande högerknä, en kur under en natt och värken försvinner som ett trollslag. Naprosyn är inflammationshämmande och smärtstillande vilket tycks vara bra. Ibland är kroppens försvar överdrivet. Tyvärr ökar risken för blödningar också och eftersom jag har en näsa som gärna vill blöda blir det till att vara försiktig.
Till den inflammerade debatten om reserv. Jag anser också att det var fel att ta bort tråden, misstanken finns kvar och måste utredas. Via kontakt med olika medlemmar via PM har jag fått lite mer uppgifter som jag inte riktigt fattar varför detta inte kom fram i tråden. Där var det mer ett munhuggande om vem som hade rätt och beskyllningar till höger och vänster, inte ett presenterande av fakta.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|