CITAT (Pirum @ 19-08-2007, 19:34)

Vad har du för information som talar för att det förmodligen är fingerat? Finns ju gott om folk som vill slå Sverigedemokrater i skallen liksom. Syns ju inte minst vid en del demonstrationer, där motdemonstranterna ofta är tämligen våldsamma. I staden där jag bor har antirasister kastat gatstenar som flugit även mot förbipasserande 'vanligt folk', och då talar jag inte om poliskravallerna i samband med EU-toppmötet 2001 utan om andra demonstrationer. Jag är ingen anhängare av Sverigedemokraterna, maken till korkat parti är svårt att hitta. Eller, nä, där tog jag i. Men de ska ha rätt att framföra sina åsikter och ta del i kommunfullmäktige etc utan att de eller deras anhöriga ska drabbas av fysiskt våld eller ens hot om det.
I detta fallet finns det flera saker som talar för att sanningen är något annat än ett överfall.
Bla
Den totala avsaknaden av vittnen
3 män tränger sig in i en lägenheti ett lyhört hus. Trots detta har ingen hört något alls
2 svartklädda män avlägsnar sig. Ingen har sett dessa män.
I tidningarna har man denna gång sagt att man saknar vittnen!
Hörde en interjuv i radio med en SÄPO-talesman som sade en hel del saker som fick mig att dra öronen åt sig.
Minns ni våldtäkten som RobinsonRobban avbröt? Som var fejk. Detta känns som en liknande grej.
Men sanningen lär nog komma fram.
CITAT (Markus_H @ 19-08-2007, 20:14)

Nyval var nog tänkt som en nödlösning när alla försök har varit förgäves, inte för att stoppa ett specifikt parti vilket hade varit djupt odemokratiskt för vem/ vilka ska ha rätt att bestämma vilka partier som är seriösa nog. Makten ska ju utgå från folket.
Ja i vissa fall har folk blivit valda som ej har velat sitta i på vald plats eller så har SD inte ens haft kandidater, så att det har funnits tomma stolar och det har varit jämt mellan blocken.
Redigerat av Ralf: 19-08-2007, 19:47