CITAT (Magdis @ 22-08-2007, 12:33)

Jag håller med. Att springa naken från duschen till garderoben handlar inte om att vilja visa upp sig och det har inget med sexualitet att göra. Det är ju milsvid skillnad mellan att spankulera omkring naken för att man tycker det är behagligt när det är varmt t.ex och att stå framför fönstret och masturbera. Det handlar ju om helt skilda saker!

Fast du vet ju inte hur din granne reagerar om han ser dig springa naken från duschen till garderoben. Han kanske tycker att det är jättesexigt! Vad jag menar är att det är en sak hur man själv uppfattar det men en helt annan hur den som ser det uppfattar det.
Jag skulle inte vilja att min granne såg mig naken. Nästa dag ska vi stå och diskutera hur vi ska fixa dagvattenledningen i byn, byta jordgubbsplantor etc.
Häromdagen i köpcentrat såg jag en kraftigt överviktig man. Han hade jeansen nerhasade på höfterna, magen hängde utanför och sen sätter han sig på huk så att hela springan visades. Ingen vacker syn. Han är i sin fulla rätt att klä sig så men jag undrar om han hade gjort det om han visste hur det såg ut och hur folk runtomkring glodde och grimaserade. Bara en parentes på tal om nakenhet.
Redigerat av Rossi: 22-08-2007, 11:39