CITAT (oldwolfie @ 20-12-2003, 18:32)
CITAT (vickeva @ 20-12-2003, 17:27)
Hej
Jag hör till den där gruppen som sover hur länge som helst, som tur är, har barnen fattat vad som gäller och vi får oftast sova till 10-11. På helgera sätter jag nog på datorn efter frukosten och sedan vandrar jag lite mellan den och real life. I jul ska jag vara i stugan, och där har vi ingen dator, så det blir väl lite abstinens.. Kollar kanske in hos syrran som bor i närheten då och då..
här e en till som sover länge
men e uppe på natten istället

Det är väl orättvist, vissa är trötta på kvällen (då en annan är uppe och håller på med allt möjligt) och sedan är de pigga på morgonen... när man ska upp. Tidigt på morgonen är jag en "nära döden upplevelse".
Mitt dygn är för kort har jag komit på. Tänk om man kunde vänta med att lägga sig tills man var trött och ändå få sova 7-8 timmar, det hade varit skönt. Som det är nu skjuter jag dygnet framför mig vid längre ledigheter...
Om vi hjälps åt, alla vi morgontrötta, kanske vi kan skjuta ut jorden en liten bit från solen för att förlänga dygnet...

Men då kasnek det blir kallare... det vill jag ju inte heller, hmmm *funderar*... en får kanske bara anpassa sig.