Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
jo så här är det att jag är väldigt rädd för vissa växter tex änglatrumpeter vågar jag knappt gå i närheten så ni kan ju tänka er hur det sett ut när jag inte kan peta på mina blommor att dom lever ja det är ju ett under
men så kom det ett paket på posten........... ja jag öppnade det och där låg det något och ett långt brev....jag läste det om och om igen och tillslut sjönk det in att det ska vara något som ska hjälpa mig att överleva ute på tomten jihoooooooooooooo nu kunde jag enligt detta brev arbeta i lugn och ro...tom plocka av gula blad mm
sen kom vi till avsändaren och då ser jag att det är från Lady Hamilton,Gillan och Dealer men vad gulligt av dom...fast jag vet inte om det är för att dom tänker på att bommorna ska må bra eller jag leva
här kommer det.......detta är mitt överlevnadskitt :tummenupp:
så ser dom ut...
och som ni ser så lever jag nu och blommorna med, men obsarvera att jag håller munnen stäng för det kan ju hoppa in något i munnen på mig
visst ja sen var det ju så att dagen då paketet kom så hade jag nackspärr så familjen kollar lite konstigt på mig medans jag skrattar så tårarna rinner och samtidigt skriker aj skrattar och sägar aj ja ni kan ju tänka er
men tack så mycket till er 3 busiga vänner
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
CITAT (malin72 @ 31-08-2007, 18:30)
.....men obsarvera att jag håller munnen stäng för det kan ju hoppa in något i munnen på mig
Jo vi tänkte ju på det oxå Men vi tyckte ändå att heltäckande rymd-dräkt skulle vara liiite "overkill" så vi nöjde oss med hanskarna och du får ha munnen stängd
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
CITAT (Lady Hamilton @ 31-08-2007, 19:04)
Jo vi tänkte ju på det oxå Men vi tyckte ändå att heltäckande rymd-dräkt skulle vara liiite "overkill" så vi nöjde oss med hanskarna och du får ha munnen stängd
Har ni inga munskydd på jobbet du kunde ha "lånat"?