CITAT (Rossi @ 04-09-2007, 11:10)

Cacki! Det låter ju helt föredömligt! Men bara en sak - finns det verkligen någon rökare som på allvar tror att röklukten försvinner eller dämpas med halstabletter?! Det är ju som alkoholister som äter minttabletter i tid och otid. Tro mig - det hjälper inte! Jag som är icke-rökare och dessutom har bra luktsinne märker minsta lilla. Och lukten sitter i håret och kläderna och inte minst i fingrarna också (även om man tvättar dem).
Nja, dämpar gör det ju i alla fall så länge lukten av halstabletten dominerar. Jag brukar dessuom inte sticka in näsan i munnen på rökarna.... och inte på dem som ätit vitlök heller för den delen..

(skojar bara!). Jackorna gör mycket i jämförelse med hur det var innan.... och håret..hm...kan jag nog inte försvara, men det är inget jag har ont av. Det kan ju bero på att jag kanske har lite avtrubbat luktsinne förståss?

Mitt jobb gör ju att man blir utsatt för div (inte alltid så angenäma odörer) så man kanske helt enkelt har vant sej vid luktchocker?? Och INGA fingrar i ansiktet på mej antingen det gäller en rökare eller någon annan!
Har man bra relationer med sina arbetskompisar så borde det väl gå att prata om problemet med dubbelpauser. Eller helt enkelt ta sej en liten paus så att det jämnar ut sej. Är det någon rökare som klagar så är det ju bara att svara varför man gör så. Det argumentet måste dom ju förstå för jag tror nog inte att rökare är dummare i huvudet än någon annan.