Klagar på den dåliga servicen hos MasterCard ,Eniro och Telia.
För det första så var vi igår och skulle ta ut pengar på vårt Swedbank MasterCard. Funkar inte. Fattar ingenting?! Hem och kolla på nätet vart man vänder sig i sådan här situation. Hittar inget nummer förutom när man ska spärra kort .Hittar ett nummer på fakturan som jag ringer. " Vi har öppet vardagar mellan 9 - 18. Välkommen åter! Klick! " . Jaha , man kanske kan maila och få veta vad det är för fel? Jo då det kunde man men inte heller det besvaras under helgen. Kan iaf kolla saldot och jodå , det finns pengar på " kontot " .Varför finns det ingen SERVICE??????????????
I dag försökte vi igen att använda kortet men det funkar fortfarande inte !
Letade på Eniro efter ett telefonnummer. Personen verkar inte finnas ?????????? Men , jag vet ju att h*n finns och bor i den staden och har inte hemligt nummer. OK gör ett test! Söker på mitt eget namn på min hemort . Jag finns inte ?!!!!! Söker på min man , han finns inte!!!!
Jaha får väl göra en felanmälan då. Vad tror ni händer??? Går inte att få telefonkontakt under helgen. Men så hittar jag en mailadress. Fyller i formuläret och klickar på skicka. Vad händer då ???? Ditt meddelande kan inte skickas , tekniskt fel.
Vill de verkligen inte veta , även på helger, att det är fel på deras sökfunktion?
Tänker i min enfald att Eniro är ju " kopplat " till Telia ( man kan ju se det så iaf ) . Ringer Telia. Och det vet ni väl alla hur det är där. Man hamnar i en oändlig loop av meddelanden och " Säg med egna ord vad det är för fel ". Kommer aldrig fram till en mänsklig röst trots flera försök på olika sätt.
Jaha nu sitter jag här frustrerad och f-bannad . Var tog servicen vägen ?
Det låter så bra när man bestämmer sig för att t ex använda ett MasterCard men vart i hela världen vänder jag mig en helg när det inte funkar ?
Vill verkligen inte Eniro veta om det är fel på deras site?
Vill inte Telia veta om det är fel på underleverantörers service till deras kunder ?
Redigerat av mamamaggan: 08-09-2007, 20:10